2017 YILI UZAKTAN EĞİTİMLERİMİZ
2017 YILI UZAKTAN EĞİTİMLERİMİZ BAŞLAYACAKTIR.

2017 YILI UZAKTAN EĞİTİM TAKVİMİ

 

 

 

 

Sıkça Sorulan Sorular

  1. Eğitimler Ücretli Midir?
  2. Uzaktan Eğitimlere Nasıl Katılabilirim?
  3. Kursiyerleri Nasıl Seçiyorsunuz?
  4. Eğitimlere Başvurumun Sonucunu Nasıl Öğrenebilirim?
  5. MEB Onaylı Eğitimlerde Sertifika Sınavı Nerede Yapılmaktadır?
  6. Uzaktan Eğitim Derslerini Hangi Saatlerde Takip Edebilirim?
  7. Sınav Ücretinin Dekontuyla Birlikte İstenen Evrakları Hangi Adrese Göndermeliyim?
  8. MEB Onaylı Eğitimlerin Belgesini Nasıl Alabilirim?
  9. MEB’in İstediği Sınav Evrakları Nelerdir?
  10. MEB Onaylı Eğitimlerin Sınav Giriş Belgesini Nasıl Temin Edebilirim ve Sınav Sonucunu Nasıl Öğrenebilirim?
  11. Elginkan Vakfı Katılım Belgeli Eğitimlerin Sonunda Sınav Yapılacak Mıdır?
  12. MEB Onaylı Eğitimlerin Sınavına Katılamayacağım, Bir Sonraki Dönemde Yapılan Sınava Girebilir Miyim?
  13. Uzaktan Eğitim Sistemi Şifresini Unuttum / Şifremle giriş yapamıyorum Ne Yapmalıyım?
  14. Elginkan Vakfı Katılım Belgeli Kurs/Seminerlere Katıldım, Belge Almaya Hak Kazandım, Belgemi Nasıl Temin Edebilirim?
  15. MEB Onaylı Sertifika Programları Uzaktan Öğretim Uygulama Yönergesi?
  16. Eğitimlere Başvuru Esnasında Kontenjan Dolu Uyarısı Alıyorum, Ne Yapmalıyım?
  17. Uzaktan Eğitim Seminerlerine Başvurular Nasıl Yapılıyor?

Cevap 1: Eğitimler Ücretli Midir?

Elginkan Vakfı olarak tüm eğitimlerimiz ücretsizdir. Ancak MEB ile ortaklaşa düzenlediğimiz 2 Uzaktan Eğitim  MEB onaylı olduğu için sınav ücretinin(40 TL) MEB’in hesabına yatırılması gerekmektedir.

Cevap 2: Uzaktan Eğitimlere Nasıl Katılabilirim?

Eğitimlere Elginkan Vakfı’na bağlı herhangi bir eğitim merkezinin web sitesinden Kayıt ve Başvuru linkini tıklayarak öncelikle sisteme kayıt olmalı ve daha sonra sisteme girerek uzaktan eğitimlerimize başvuru yapmalısınız.
Elginkan Vakfı Mesleki ve Teknik Eğitim Merkezi (BOLU)

Web Adresi:

   www.boluelginkanvakfi.org.tr
Ahmet Elginkan Mesleki ve Teknik Eğitim Merkezi (KOCAELİ)

Web Adresi:

  www.aemtem.org.tr
Ümmehan Elginkan Mesleki ve Teknik Eğitim Merkezi (MANİSA)

Web Adresi:

  www.uemtem.org.tr
Cevap 3: Kursiyerleri Nasıl Seçiyorsunuz?
Eğitimlere; MEB Onaylı kurslarda her bir eğitim için 400, Elginkan Vakfı Katılım Belgeli eğitimlerde ise 250 katılımcı kabul edilecektir.  Konu ile ilgili olan katılımcılar öncelikli seçilecektir. Başvurusu olup seçilemeyenler yedek olarak değerlendirilecektir.
Eğer 1. haftanın sonunda sisteme hiç girmemişseniz ders kaydınız silinecek ve yedekte olan katılımcı sizin yerinize derse dahil edilecektir.

Cevap 4: Eğitimlere Başvurumun Sonucunu Nasıl Öğrenebilirim?

Başvuruların değerlendirilmesinin sonucunda sizlere SMS yoluyla bilgilendirme yapılacak ve açılan eğitime davet gelecektir. Kayıt ve Başvuru sistemine kayıtlı Cep Telefonunuza gelen SMS‘lerinizi kontrol ediniz. Çalışma takvimlerimizi güncel olarak takip ediniz. Anasayfada güncel çalışma takvimi linklerini bulabilirsiniz.
 

Cevap 5: MEB Onaylı Eğitimlerde Sertifika Sınavı Nerede Yapılmaktadır?

Sınavlar genelde Eğitim Merkezlerimizin bulunduğu BOLU, KOCAELİ ve MANİSA illerinden birinde yapılmaktadır.

 

Eğer bulunduğunuz ilde Uzaktan Eğitimlerimize katılan ve sınava girmeye hak kazanan kursiyerlerin sayısı 100 den fazla olması halinde bulunduğunuz ilde de sınav merkezi açılacaktır(MEB’e bağlı herhangi bir okul).

 

Sınav Merkezleri sınava girmeye hak kazanan kursiyerlerimizin İKAMET İLİ bilgisi baz alınarak belirlenmektedir, bu sebeple sınava girmeye hak kazanan kursiyerlerimizin tespitinden sonra hangi illerde sınav yapılacağı bilinmektedir. Yani sınav merkezleri sizlerin İKAMET İlinize göre belirlenmektedir.

 

Hangi Eğitim Merkezimizden kayıt olmuş iseniz o eğitim merkezimizin Kayıt ve Başvuru Sistemindeki bilgilerinizi mutlaka güncel tutunuz.

Cevap 6: Uzaktan Eğitim Derslerini Hangi Saatlerde Takip Edebilirim?

Uzaktan Eğitim derslerini çalışma takviminde belirtilen eğitimin başlangıç ve bitiş tarihleri arasında istediğiniz saatlerde takip edebilirsiniz, herhangi bir zaman kısıtlaması yoktur.
 

Cevap 7: Sınav Ücretinin Dekontuyla birlikte İstenen Evrakları Hangi Adrese Göndermeliyim?

Sınav ücretinin dekontuyla birlikte istenen evrakları aşağıdaki adrese gönderiniz:
Elginkan Vakfı Mesleki ve Teknik Eğitim Merkezi/Bolu   
Organize Sanayi Bölgesi
Dr. Akın Çakmakçı Bulvarı 1.Cadde No:1
  BOLU-MERKEZ 
 

Cevap 8: MEB Onaylı Eğitimlerin Belgesini Nasıl Alabilirim?

MEB Onaylı uzaktan eğitimlerin Bakanlığın merkezi yapmış olduğu sınavına girip;

Başarılı olduğunuz takdirde belgeniz çalışma takviminde belirtilen tarih aralığında sisteme kayıtlı olan açık adresinize karşı ödemeli olarak kargo yoluyla gönderilecektir. Bu yüzden kayıt esnasında girmiş olduğunuz  bilgilerinizi güncel tutunuz.

Başarısız olduğunuz sınava üç (3) kez katılma hakkınız bulunmaktadır. Gireceğiniz her bir sınav için ayrıca Sınav Ücreti yatırılıp Eğitim Merkezine bir önceki yapılan sınavda başarısız olduğunu ve bir sonraki yapılacak olan sınava katılma isteğini bildiren dilekçe ile birlikte teslim edilir.


Cevap 9: MEB’in İstediği Sınav Evrakları Nelerdir?

  • Sertifika sınavına girmek için derslerin tamamını takip etmek zorunludur. Derslere devam etmeyenler sertifika sınavına alınmayacaktır.
  • ELGİNKAN ve MTAO tarafından müştereken verilecek sertifika için sınava girmek isteyen adaylar 40 TL’lik Sınav Ücretini; Çalışma Takviminde belirtilen tarihleri arasında,
  • Ziraat Bankası ATM’lerinden MEB ÖDEMELERİ bölümünden KATILDIĞI KURS İSMİNİ seçeneklerde bularak T.C. Kimlik Numarasıyla sınav ücretini yatırabilirler. (havale masrafı alınmamaktadır)

 1.      T.C. Uyruklu Adaylardan İstenen Belgeler;

1.1. Mesleki ve Teknik Açık Öğretim Okulu Müdürlüğü’ne hitaben Kursa kayıt olma isteğini belirten başvuru dilekçesi,

1.2. Kursiyer Kayıt Bilgileri Formu (2 adet)

1.3. Öğrenim belgesinin onaylı fotokopisi,(Milli Eğitim’e bağlı herhangi bir okuldan “Aslı Gibidir” Kaşesi veya mezun olunan okuldan “Aslı Gibidir” Kaşesi veya Noterden onaylı)

1.4. 2 adet Nüfus cüzdanı fotokopisi (T.C. Kimlik No için),

1.5. Yeni çekilmiş 4,5×6 cm. boyutlarında 3 (üç) adet vesikalık fotoğraf,

1.6. Banka dekontu,

1.7. Özel Durum Belgesi: Engellilik vs. gibi bir durum varsa bu durumu gösteren Rapor veya Belge, (Aslı ya da Onaylı Fotokopisi),

1.8. Belge Sınavına katılamayacak olanlar için bu durumu belirten Eğitim Merkezi Müdürlüğü’müze yazılmış mazeret dilekçesi.

1.9. Poşet dosya

2.      Yabancı Uyruklu Adaylardan İstenen Belgeler;

2.1. Mesleki ve Teknik Açık Öğretim Okulu Müdürlüğü’ne hitaben Kursa kayıt olma isteğini belirten başvuru dilekçesi,

2.2. Kursiyer Kayıt Bilgileri Formu (2 adet)

2.3. Öğrenim Belgesi; Milli Eğitim Bakanlığı Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı’ndan alınmış denklik belgesi

2.4. Noterden Onaylı Pasaport Örneği,

2.5. Yeni çekilmiş 4,5×6 cm. boyutlarında 3 (üç) adet vesikalık fotoğraf,

2.6. Banka dekontu,

2.7. Özel Durum Belgesi: Engellilik vs. gibi bir durum varsa bu durumu gösteren Rapor veya Belge, (Aslı ya da Onaylı Fotokopisi),

2.8. Belge Sınavına katılamayacak olanlar için bu durumu belirten Eğitim Merkezi Müdürlüğü’müze yazılmış mazeret dilekçesi.

2.9. Poşet dosya


Cevap 10: MEB Onaylı Eğitimlerin Sınav Giriş Belgesini Nasıl Temin Edebilirim ve Sınav Sonucunu Nasıl Öğrenebilirim?

Çalışma takviminde belirtilen, katıldığınız kursun sınav tarihinden yaklaşık 5(Beş) gün önce MEB’in web sitesi olan www.meb.gov.tr adresinden girerek Sınavlar menüsünden Merkezi Sistem Sınav Duyuruları başlığı altından katıldığınız kurs ile ilgili linke tıkladığınızda sınav giriş belgenize ulaşabilirsiniz.
Sınav sonucunuzu yine bu sayfadan ulaşarak öğrenebilirsiniz.Ayrıca Elginkan Vakfı Uzaktan Eğitim Merkezi tarafından sınav sonucunuz e-posta yoluyla tarafınıza gönderilecektir.

Cevap 11: Elginkan Vakfı Katılım Belgeli Eğitimlerin Sonunda Sınav Yapılacak Mıdır?

Eğitimlerin sonunda kendinizi değerlendirmeniz, eksiklerinizi görebilmeniz ve katılım belgesi alabilmeniz adına sistem üzerinden sınav yapılacaktır.(Katılım belgesi alabilmek için eğitimleri de takip etmelisiniz)

Cevap 12: MEB Onaylı Eğitimlerin Sınavına Katılamayacağım, Bir Sonraki Dönemde Yapılan Sınava Girebilir Miyim?

Derslerin tamamını takip ederseniz sınava girmeye hak kazanırsınız.
  • Eğer evraklarınızı teslim ettikten sonra sınava giremeyeceğiniz belli olmuşsa, bir sonraki dönem sınavına girebilmeniz eğitime kayıt olduğunuzkayıt ve başvuru sisteminden yeniden başvuru yaparak 40 TL’lik ücretinizi yeniden yatırarak sizden istenen evraklarınızı kargo, posta, elden vb. şekilde eğitim merkezimize ulaştırınız. Böylelikle bir sonraki dönem sınavına girebilirsiniz.(Not: Bir sonraki dönemin ücret yatırma ve evrak teslim tarihlerini çalışma takviminde takip etmelisiniz)
  • Eğer eğitim esnasında sınava giremeyeceğiniz belli olmuşsa yine derslerin tamamını takip ediniz, herhangi bir ücret yatırmayınız ve evraklarınızı göndermeyiniz. Bir sonraki eğitim dönemi başladığından sizden istenen evraklarınızı ve ücretinizi yatırarak dekontuyla birlikte eğitim merkezimize kargo, posta, elden vb. şekilde ulaştırınız.

Cevap 13: Uzaktan Eğitim Sistemi Şifresini Unuttum / Şifremle giriş yapamıyorum Ne Yapmalıyım?

Uzaktan eğitim sistemi şifrenizi unuttuysanız yada şifrenizle giriş yapamıyorsanız;
http://uzak2.ege.edu.tr/login/forgot_password.php linkine tıklayınız ve gelen sayfada ister kullanıcı adı(T.C. Kimlik Numaranız) isterseniz e-posta adresinizi yazarak şifrenizi kendiniz temin edebilirsiniz.
Bu işlemi yaptığınızda size tekrar erişim sağlamak için neler yapmanız gerektiğini anlatan bir e-posta gönderilecektir.
 

Cevap 14: Elginkan Vakfı Katılım Belgeli Kurs/Seminerlere Katıldım, Belge Almaya Hak Kazandım, Belgemi Nasıl Temin Edebilirim?

Elginkan Vakfı Katılım Belgeli Eğitimlerde;
Eğer eğitimi takip etmiş iseniz belgeniz kayıt esnasında vermiş olduğunuz elektronik posta adresinize çalışma takviminde belirtilen tarihlerde gönderilecektir. Belgeniz kargo ile gönderilmeyecektir! bunun için size gönderilen elektronik postanızda ki belgenizi indirip çıktı alarak kullanabilirsiniz.

Cevap 15:  MEB Onaylı Sertifika Programları Uzaktan Öğretim Uygulama Yönergesi?

Kayıt şartları
MADDE 5- (1) Sertifika Programlarına kaydolabilmek için aşağıdaki şartlar aranır:
a) 18 yaşını doldurmuş olmak (18 yaşından küçük olanlar velilerinin izni ile kabul edilir)
 
b) En az ilköğretim okulu mezunu olmak.
 
Kayıt için gerekli belgeler
MADDE 6-
(1) Sertifika Programına kaydolmak isteyen adayların ön kayıtları yıl içinde kesintisiz olarak Elginkan tarafından internet üzerinden alınır, her kurs başlangıcı kesin kayıt yapılmak suretiyle devam eder.Elginkan ve Genel Müdürlük tarafından müştereken verilecek sertifika için sınava girmek isteyen adaylar aşağıda belirtilen belgelerle MTAO müdürlüğüne müracaatta bulunacaklardır. Elginkan sınava kabul edilecek kursiyerlerin listesini MTAO’ya iletecektir.
 
A- T.C. uyruklu adaylardan istenen belgeler;
  1. Mesleki ve Teknik Açık Öğretim Okulu Müdürlüğü’ne hitaben Kursa kayıt olma isteğini belirten dilekçe,
  2. Kursiyer Kayıt Bilgi Formu
  3. Öğrenim belgesinin onaylı fotokopisi,(Noter ya da mezun olunan okuldan “Aslı Gibidir” Kaşesi)
  4. Nüfus cüzdanı fotokopisi (T.C.Kimlik No için),
  5. Yeni çekilmiş 4,5×6 cm. boyutlarında 3 (üç) adet vesikalık fotoğraf,
  6. Banka dekontu,
  7. Özel Durum Belgesi: Engellilik v.s. gibi bir durum varsa bu durumu gösteren Rapor veya Belge, (Aslı ya da Onaylı Fotokopisi),
  8. Belge Sınavına katılamayacak olanlar için bu durumu belirten Eğitim Merkezi Müdürlüğü’müze yazılmış mazeret dilekçesi.
  9. Poşet dosya
B- Yabancı uyruklu adaylardan istenen belgeler;
  1. Mesleki ve Teknik Açık Öğretim Okulu Müdürlüğü’ne hitaben Kursa kayıt olma isteğini belirten dilekçe,
  2. Kursiyer Kayıt Bilgi Formu
  3. Öğrenim Belgesi; Milli Eğitim Bakanlığı Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı’ndan alınmış denklik belgesi
  4. Noterden Onaylı Pasaport Örneği,
  5. Yeni çekilmiş 4,5×6 cm. boyutlarında 3 (üç) adet vesikalık fotoğraf,
  6. Banka dekontu,
  7. Özel Durum Belgesi: Engellilik v.s. gibi bir durum varsa bu durumu gösteren Rapor veya Belge, (Aslı ya da Onaylı Fotokopisi),
  8. Belge Sınavına katılamayacak olanlar için bu durumu belirten Eğitim Merkezi Müdürlüğü’müze yazılmış mazeret dilekçesi.
  9. Poşet dosya
(2) Aday kursiyerlerin, kayıtlarının yapılabilmesi için yukarıda sayılan belgeleri eksiksiz olarak teslim etmeleri, taraflarca belirlenen mali yükümlülükleri yerine getirmiş olmaları, Elginkan’ın ilgili kayıt evrakının ve belgelerin tanzimini yaparak MTAO Müdürlüğüne ulaştırması gerekir.
 
(3) Adaylar, yukarıda belirtilen belgelere ek olarak Genel Müdürlük ve Elginkan tarafından gerekli görülen diğer belgeleri de okula vermek zorundadırlar. Belgeleri noksan olan adayların kayıtları yapılamaz. Hukuki yönden kursiyerlik durumu kayıt işlemlerinin tamamlanması üzerine kazanılır.
 
Kayıt silme
MADDE 7-
(1) Kursiyerlerin kayıtları aşağıdaki durumda silinir:
 
a) Azami öğrenim süresi sonunda sorumlu olduğu sertifika programında, ek sınav hakkı da dâhil 4 (dört) sınav hakkını kullandıktan sonra başarısız olan kursiyerlerin kaydı Genel Müdürlük kararı ile silinir. Kaydı silinen kursiyer herhangi bir hak talep edemez.
 
b) Kursiyerin uyması gereken disiplin kurallarına aykırı hareketlerden dolayı, Genel Müdürlük ve Elginkan’ın yetkili kurullarının alacağı öğrenim hakkına son verilmesi kararıyla kaydı silinir. Kaydı silinen kursiyer herhangi bir hak talep edemez.
 
 
Sınavlar
MADDE 10-
(1) Öğrenim sonunda, kursiyer sayısına göre Elginkan ve Genel Müdürlüğün belirleyeceği yer ve zamanda sertifika sınavları yazılı olarak sınavı uygulayacak birim veya kurum tarafından MTAO yetkilisi ve Elginkan temsilcisi eşliğinde yapılır. Bir ilden başvuran kursiyer sayısı 100″ü geçmesi halinde sınav hizmetlerini yürüten birimin görüşü alınarak o il sınav merkezi olarak belirlenebilir.
 
(2) Kursiyerlerin 3 (üç) sınav hakkı vardır. Kabul edilebilir mazereti bulunan kursiyerlere bu yönergenin 13 ve 14’üncü maddeler doğrultusunda 1 (bir) ek sınav hakkı daha verilir.
 
Sınav sonuçlarının duyurulması
MADDE 11-
(1) Sertifika sınav sonuçları MEB’in Web sayfasında ve Elginkan tarafından internet ortamında açıklanabilir.
 
Sınav sonucuna itiraz
MADDE 12-
(1) Sertifika sınavının sonucuna, ilanı tarihinden itibaren en fazla 7 (yedi) gün içinde ve sadece maddi hata yönünden itiraz edilebilir. İtiraz sınav işlerini yürüten birime verilen bir dilekçe ile yapılır. Sınav kâğıtlarında, sınav cetvellerinde veya ilgili çalışma evrakında maddi hata tespit edilirse, bu hata ilgili öğretim elemanının da görüşü alındıktan sonra, Elginkan ve sınav işlerini yapan birim veya kurum kararı ile düzeltilir ve ilan edilir.
 
Kabul edilebilir bir mazereti nedeniyle sınava girememe
MADDE 13-
(1) Bu uygulama esaslarında belirtilen ve Genel Müdürlük tarafından kabul edilen bir mazeret nedeniyle sertifika sınavına girememiş olan kursiyerler, bir defaya mahsus olmak üzere bir sonraki sertifika sınavına katılabilir. Kabul edilebilir bir mazereti olmaksızın sertifika sınavına girmeyen kursiyer o sınav hakkını kullanmış ve sınavda başarısız olmuş sayılır.
 
(2) Kursiyerin mazeretinin varlığını kanıtlayan belgeleri mazeretinin sona ermesinden itibaren en geç 7(yedi) gün içinde sunması gerekir. Aksi hâlde bu husustaki başvurusu dikkate alınmaz.
 
Haklı ve geçerli mazeret halleri
MADDE 14-
(1) Genel Müdürlüğün takdirine bağlı ve Elginkan tarafından kabul edilmiş olmak kaydı ile kursiyere mazeretleri nedeniyle bir defaya mahsus bir sonraki sınavlara katılabilmeve öğrenime ara verme izni verilmesine esas olabilecek mazeret halleri şunlardır.
a) Mahallin en büyük mülki amirince verilecek bir belge ile belgelenmiş olması şartı ile tabii afetler nedeni ile kursiyerin öğrenimine ara vermek zorunda kalmış olması,
 
b) Kendisinin hastalığı, birinci derecede kan ve sıhri hısımlarının ölümü veya ağır hastalığı hâlinde, bakacak başka kimsenin bulunmaması nedeni ile kursiyerin öğrenime ara vermek zorunda olduğunu belgelemesi,
 
c) Sınav tarihinde, kursiyerin gideceği başka bir sınav (KPSS, KPDS, AÖF v.b) olduğunu belgelendirmesi.
 
(2) Kursiyerin mazeretinin varlığını kanıtlayan belgeleri mazeretinin sona ermesinden itibaren en geç 7 (yedi) gün içinde okula ulaştırması gerekir. Aksi hâlde bu husustaki başvurusunun dikkate alınıp alınmamasına MTAO Müdürlüğü karar verir.
 
Başarı notu ve başarı düzeyinin belirlenmesi
MADDE 15-
(1) Kurs sonunda, tüm ders ve konuları içerecek şekilde yazılı sınav yapılır. Sınavlar 100 (yüz)’lük not sistemi üzerinden değerlendirilir. Başarılı olabilmek için en az 50 (elli) puan almak gerekir. Yazılı sınavda başarılı olanlara Başarı Belgesi düzenlenir. Başarılı olmayanlara istemeleri halinde kursa devam ettiğini belirten yazı verilir.
 
Başarı Belgesi/Sertifika
MADDE 16-
(1) Kursu başarı ile tamamlayan ve belge almaya hak kazanan kursiyerlere bir defaya mahsus olmak üzere, başarı belgesi/sertifika, taraflarca müştereken tanzim edilerek verilir.
 
(2)  Başarı belgesinin/sertifikanın kaybı hâlinde yerine geçecek bir belge düzenlenir.
 
(3) Başarı belgesinin/sertifikanın verilebilmesi için Genel Müdürlük ile Elginkan tarafından belirlenen yükümlülüklerin yerine getirilmiş olması gerekir.
 
Kursiyerlerin genel yükümlülükleri
MADDE 18-
(1) Kursiyerler; kurs süresince, Web sayfasındaki ilgili yönetmelik, yönerge ve diğer düzenleyici hüküm, ilke ve esasları bilmek, öğretim, ders ve sınav programlarına, başarı durumu çizelgelerine ve diğer hususlara ilişkin olarak MEB ve Elginkan tarafından yapılan yazılı ve elektronik duyuruları ilgi ve özenle izlemekle yükümlüdürler. Kursiyerler usulüne göre yapılmış olan bir duyuruyu web sayfası üzerindeki gerekli alanda görmediklerini ileri süremezler.
 
Tebligat
MADDE 19-
(1) Kursiyerler meydana gelen her türlü bilgi ve adres değişikliğini en fazla l(bir) hafta içinde MTAO Müdürlüğüne bildirmek zorundadırlar.
 
(2) Bu şekilde değişiklik bildiriminde bulunmamış veya yanlış ya da eksik e-posta vermiş olan kursiyerler dosyalarında mevcut olan en son adreslerine bilgilendirme yapılmış olması hâlinde kendilerine bilgilendirme yapılmadığını iddia edemezler.

Cevap 16: Eğitimlere Başvuru Esnasında Kontenjan Dolu Uyarısı Alıyorum, Ne Yapmalıyım?

Her eğitimin belirli kontenjanı bulunmaktadır. Kontenjan dolduğunda sistem otomatik olarak kapanır ve kontenjan dolu uyarısı verir.
 
 
Yapmanız gereken; eğitimin çalışma takvimine göre eğitim başladıktan 1 gün sonra sistem açılacak ve böylece başvuru yapabileceksiniz. Fakat başvuru yapabilmeniz eğitime alınacağınız anlamına gelmemektedir. Kurs başlangıcından 1 HAFTA sonra sisteme hiç giriş yapmayanların ders kayıtları iptal edilecek ve iptal edilen katılımcı sayısınca başvurusu olanların ders kaydı yapılarak eğitime alınacaktır. Eğer başvuru yaptığınız halde ders kaydınız yapılmamışsa çalışma takvimine göre bir sonraki eğitime dahil edileceksiniz.

Cevap 17: Uzaktan Eğitim Seminerlerine Başvurular Nasıl Yapılıyor?

Çalışma takviminde seminerin yayın tarihi mevcuttur. Yayın tarihinden itibaren kayıt yaptığınız eğitim merkezimiz web sayfasında Kayıt ve Başvuru Sisteminden girerek “Uzaktan Eğitim Seminer Başvurusu” kısmından başvurunuzu yapabilirsiniz.Seminer Çalışma Takviminde belirtildiği üzere “Katılımcılara Kullanıcı adı ve Şifrelerinin Gönderim” tarihinde yayından kaldırılarak başvuruya kapatılır. Ayrıca seminerler belirli kontenjanlar ile açıldığından kontenjan dolduğunda başvuru sistemi otomatik olarak kapanır ve kontenjan dolu uyarısı verir.